Competitie

Naast het recreatief spelen bij BC Heemskerk is er ook de mogelijkheid om competitie te spelen, zowel voor de jeugd als voor de senioren. Als competitiespeler kom je in een team van minimaal 4 personen terecht (2 heren en 2 dames, of herencompetitie met minimaal 4 heren).

Een wedstrijd bestaat uit 8 partijen, namelijk 2 heren singles, 2 dames singles, een heren dubbel, dames dubbel en 2 mixen. Elk team komt in een poule met maximaal 7 andere clubs van hetzelfde niveau. Op zondag worden de thuiswedstrijden van BC Heemskerk gespeeld.

Competitiespelers kunnen op maandag en woensdag trainen onder begeleiding van gediplomeerde trainers.

Sporthal

Zwem- en Sportcentrum de Waterakkers

Kerkweg 217

1964 KJ Heemskerk

tel: 0251-232979

Let op: Sportcentrum de Waterakkers bestaat uit twee sporthallen. Er wordt voornamelijk in Hal 2 gespeeld die te bereiken is via de kantine.

Aan/Afmelding Competitie seizoen 2020/2021

Om te zorgen dat we in het nieuwe seizoen met volledige teams mee kunnen doen met de competitie, zouden we graag willen weten wat je voorkeur is.

Heb je afgelopen seizoen deelgenomen aan de competitie, vul het formulier in! Graag zouden we willen weten of je doorgaat of niet.

Klik hier om naar het formulier te gaan.

Uitslagen Competitie voorgaande seizoenen