Zaterdagochtend van 9.00 tot 12.00

De jeugd van BC Heemskerk speelt op zaterdagochtend in sporthal de waterakkers in Hal 2 (achterste hal). Van de 3 uur dat je kan en mag komen badmintonnen, krijg je 1 uur les. De trainers bepalen in welk uur je les gaat krijgen.

Lijkt het je leuk om bij onze club te komen spelen ben je van harte welkom op de zaterdag. Je hoeft alleen je sportschoenen en sportkleding mee te nemen en je kunt gelijk meedoen. Er zijn leenrackets aanwezig.

Wil je meer info kan je contact opnemen met jeugd@bcheemskerk.nl

Jeugdcompetitie

Heb je de smaak te pakken en zou je graag meer willen, dan kun je competitie spelen. Je speelt dan met een team (minimaal 4 spelers) tegen andere verenigingen.

Bij BC Heemskerk hebben we op dit moment 4 jeugdteams. Voor meer informatie kun je terecht op de pagina Competitie.